۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲

در جمع خبرنگاران:

وعده لنکرانی برای رونمایی از برنامه ای با 170 بند در آینده نزدیک

وعده لنکرانی برای رونمایی از برنامه ای با 170 بند در آینده نزدیک

باقری لنکرانی کاندیدای ریاست جمهوری با اشاره به بررسی برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان برای تایید صلاحیت آنان، گفت: برنامه های مدونی در امور مختلف مدون کرده ایم که در حدود 170 بند تهیه شده و همین روزها رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران باقری لنکرانی دقایقی پیش برای ثبت نام در یازدهمین  انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان وزارت کشور شد.

لنکرانی پیش از ثبت نام در جمع خبرنگاران در این باره که آیا به عنوان کاندیدا معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری را داراست گفت: ما آمده ایم که نشان دهیم در کشور ما پول و وابستگی خانوادگی و وابستگی به کانون های قدرت و ثروت کار نمی کند آن چه عمل می کند ایمان های روشن، اندیشه های والا، نوآوری و تلاش و کار فراوان است. امیدوار هستیم دولت یازدهم بتواند نمادی برای این حرکت مومنانه برای حل مشکلات کشور باشد.

وی  درباره ارائه برنامه کاندیداها به شورای نگهبان برای تایید صلاحیت نیز که سوال خبرنگاران بود، گفت: برنامه های مدونی را آماده کرده ایم که در امور مختلف در حدود 170 بند تهیه شده و انشاءالله همین روزها رونمایی می شود.

لنکرانی در مورد حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری گفت: فکر می کنم کشور جوان ایران به فکرهای جوان و تلاش و کوشش بیشتر احتیاج دارد تا اینکه بخواهیم به گذشته باز گردیم.

نادر قاضی زاده  سخنگوی جبهه پایداری و صادق محصولی، لنکرانی را برای ثبت نام در انتخابات همراهی کردند.

کد خبر 2049055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha